thetillie

I felt my heart was trying to find a place for You to stay

Kategori: Tillie

Andra gången jag på riktigt saknade närheten av han. Dom där lugna hjärtslagen, trygheten han alltid gav och ibland fortfarande ger mig. Att vakna upp mitt i natten skrikandes pga en sjuk mardröm om män som dras i bitar blodet sprutar och skriken från alla jag älskar folk dör som flugor runt mig, och jag måste välja en som får överleva och jag får inte välja bort mig.
Varför dessa hemska drömmar helt plöstligt? Jag som inte sett skräckfilmer på flera månader!!
Jag kanske inte ens saknar han, men trygheten och det där att ha någon där att krama å sitta nära å ja ni vet allt det där. Äh fuck it!!! Hoppas bara jag får sova en hel natt snart, redbull är väldigt dyrt och onyttigt att leva på! ^^
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: