thetillie

Just do IT!

Kategori: Tillie

Min mamma burkar inte säga åt mig att göra saker som hon kanske tycker är lite extremt, utan mer göra saker som är bra och vuxet, som plugga, vara glad å städa min lägenhet. haha
Men igår berättade jag om att en kompis bjudit upp mig för en fest. Detta är lite mer på skämt än på riktigt, men efter att ändå skojat om det i typ 7 år nu så lockar tanken "varför inte?". Och igår när jag var hemma hos mina föräldrar en stund så berättade jag om detta igen. Och mamma sa till mig, "Varför åker du inte då? Det kanske kan bli skoj, och om inte tar du bara nästa tåg hem ju!"
Hon har ju helt rätt. Men.... Jag är nog lite för rädd för det just nu. haha Men vem vet, jag har alltid velat åka till den staden. Och dom ska ju ha en grym festival där så vem vet vad som händer. Sommaren har ju bara börjat! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här: