thetillie

Midsommar

Kategori: gammalt i arkivet

Jag har svårt å besämma mig för hur jag känner in för den här dagen. Jag har alltid älskat midsommar, kanske för att jag föddes på denna dagen och känner att det är ända riktigt högtid att fira, det är inte direkt något kopplat till någon religon och jag passar oftast på att fira mig själv då jag fyller i samband med denna härliga högtid. Jag har haft några riktigt bra midsommrar de senaste åren, och alltid tillsammans med mina underbara fina härliga vänner, allt från tjejmiddag ute på landet och sedan in till stan för att trängas i den minsta lägenheten i Varberg till att inse hur underbar killen var och jag tilllät mig själv bryta mot min starkast regel.
 
Men hur blir årets underbara midsommar?
Antar att det återstår att se, kanske blir den awesome kanske blir det skit och jag går hem tidigt och äter Ben and Jerry framför Sex and the City. Men jag tror den blir riktigt fin.
 
Well har sedan länge bestämt kläning till denna härliga högtid. Ändå står jag nu och har en annan klänning på mig, en jag hade på mig samma dag för två år sen, och det är ända gången jag haft på mig den. Och jag förstår inte varför den har fått hänga inne i garderoben ända sen dess! :O Den e ju hur söt som helst och inte för att skryta, men mina bröst ser awesome ut! ^^ haha
Kanske nästa år kan jag ha den igen, har ju haft tur i den en gång innan. Kanske kan jag ha samma tur och bryta mot någon anna av mina regler. ;)
 
 
 
The dress, it goes fast..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: