thetillie

Promises, swear them to the sky

Kategori: Tillie

Åh vad jag älskar när folk ska förklara för en hur man gör något man kan bättre än sin egna ficka. Som när jag skulle hjälpa verkstan lite idag med å köra in "min sommar" bil för besiktning, och ja, jag har ju jobbat där och då kunde jag åka dit med bilar upp till 4 gånger om dagen om det va mycket, så jag har ju faktiskt varit där ett par gånger.
Så de flesta gubbarna där inne känner ju igen mig. Men denna killen måste varit väldans ny, för oj vad han förklarade för mig vad han gjorde, speciellt i början när jag satt en bit ifrån på stolen och läste tidingen.
Ärligt talat tycker jag det är ganska lust när folk är sånna, pratar en massa med kunderna när dom ser att kunden ganska uppernbart inte är det minste intresserad av vad dom gör, do you work and i do mine mkay? (utan att låta elak) Okej om jag hade stått bredvid han och tittat ner i huvet och pratat massa tillbaks. Men ja, nu va jag upptagen med att läsa om alla ungdomar som hoppas av skolan. Haha

well well bilen gick igenom och nu e den iväg på tvättning och städning, sen får jag nog ha den ett tag då min egna bil ska in å snyggas till. den stackarn får inte alls den kärlek den behöver, mins när jag fick den, då jag städa och fixa med den två gånger i månaden, nu? ehm jag tvättade den för någon vecka sen och det är första gången som i höstas! skämmes! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: