thetillie

Please don't get me wrong

Kategori: Tillie

Hur kan man vilja ha en person som sin, men samtidigt inte? Lixom älska men ändå inte. Att vilja slita av personen kläderna men samtidigt bara springa där ifrån så fort man bara kan, inte titta tillbaks. Att kunna ha hur kul som helst och sen kommer en bild upp i huvudet och då bara vilja gömma sig, springa igen. skulle kunna skriva många mer att, kanske, men och om. Men vilka skillnad kommer det göra? Det som är värst, jag vet inte vad jag känner tycker och vill. Det ändras som vinden. Jag kan tycka allt är awsome, sen känner jag någon annan mot mig, och jag undrar va fan jag håller på med. Känslan av att göra något man inte gör mot någon man älska, men samtidigt inte.
Men Jag vet att det går övre någon gång, önskar bara att det va förra veckan.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: