thetillie

trådlöst internet = min död

Kategori: Tillie

Nu har jag suttit halva kvällen och försökt få igång min jävla trådlösa internet. Men näääää! Inte ens med hjälp lyckades jag få igång skiten. Eller nu ska jag inte vara sån för jag fick igång de och kunde koppla skiten till mobilen till slut, men jag då  fick jag inte till det med lösenord så blev att koppla ur det igen tills i morgon om jag har fått tillbaks tålamodet tills dess.

Har haft en rätt effektiv idag, super städat hela lägenheten. Varit ute å gått/sprungit, tränat, å jobbat och även försökt fixa min klänning jag ska ha på midsommar.  Skulle varit på en fest ikväll, men ärligt talat, Hade det nog roligare med mitt trådlösa om jag ska vara ärlig^^
"söndag" i morgon ju, inte för att jag märker någon skillnad då jag alltid har lediga söndagar.. Och nu kom min granne hem, det borde ni hört. fan va den människan låter.. Goch!



En superduper mega god muffins jag gjorde här om dan^^

Kommentarer

  • johanna säger:

    igår fixade jag ett ovanligt långt inlägg om gymnasium, så det vore grymt kul om du läste en bit eller hela och kommentera vad du tycker! :D

    2012-06-06 | 21:55:39
    Bloggadress: http://johies.blogg.se/
  • EVELINA säger:

    sv: haha ja exakt.. mm precis, det är inte så många läkare som går med på sådant men vissa gör ju tydligen nästan vad som helst..

    2012-06-07 | 23:46:50
    Bloggadress: http://eveliinamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: