thetillie

1 år går fort

Kategori: Tillie

Jag mins faktiskt dagen som igår. 3 maj 2011. Det va lika fint som idag, jag hade tvätt tid som idag, jag kände mig glad och lycklig och kunde kalla han för min. Jag vaknade hos han, fick en puss på pannan och ett "vi ses sen" när han åkte till jobbet, nästan sen som vanligt.

Jag e fortfarande glad, nästan lycklig. Jag kan säg att vi är vänner och att han fortfarande konstigt nog får mig lugn och trygg. Jag mår bra. Jag känner mig bättre för varje dag.

Jag e trött efter att ha suttit alldeles för länge vid TV. Skönt att jag äntligen kan somna utan att ha på Tv eller datorn. Förr, innan, hatade jag ljud när jag skulle sova. Fick panik när något va på och kunde inte somna fören det va tyst. Men efter 2 år med en som nästan va tvärtom så vande jag mig, att inte somna till att någon sitter och snackar om ett spel från mobilen är konstigt, att inte somna till ljudet av.. Konstigt hur snabbt jag har ställt om. Jag tror inte jag hänger med riktigt själv^^


Titta på mina ny skor jag gjorde igår^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: