thetillie

I felt my heart was trying to find a place for You to stay

Kategori: Tillie

Efter en tidig morgon med en sotare om inte kunde sota så ville jag mer än något annat lägga mig i sängen och sova tills, ja en annan dag. Men med galen huvudvärt och en kropp som inte vill hänga med riktigt i min takt satte jag på mig springkläderna och mina snabba skor och körde två varv på slingan i skogen här ovanför. Sen somnade jag i sägen utan att ens ha tagit av mig skorna efteråt. Vaknade 4 timmar senare och nu sitter jag här äklig och stinker säkert blä, så ska kasta mig in i duschen å se om jag orkar göra något vettigt idag, det ända jag har i veckan är att plugga till ett prov, inga inlämningsuppgifter eller något. Funderar på att faktiskt ta mig till den där hjälpgrejen med denna kursen. Men den e på torsdag så får se hur jag känner då^^

Men nu kallar duschen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: